Still home for 2 days, and then China - Reisverslag uit Werkhoven, Nederland van Roy Maarse - WaarBenJij.nu Still home for 2 days, and then China - Reisverslag uit Werkhoven, Nederland van Roy Maarse - WaarBenJij.nu

Still home for 2 days, and then China

Door: roymaarse

Blijf op de hoogte en volg Roy

24 Augustus 2011 | Nederland, Werkhoven

Beste vrienden,vriendinnen en familie.

De spanning stijgt en het koffer inpakken is al een tijdje bezig. Na al die tijd erover praten is het dan bijna zover. Het vliegtuig is al aan het warm draaien om de lange vlucht vanuit Heathrow te kunnen maken naar Pudong airport in shanghai.

Na het mooie afscheidsfeestje bij mij thuis en een leuk weekend met de jongens heb ik mijn laatste paar keer heerlijk genoten en volop gedronken om mooie herinneringen voor een half jaar aan Werkhoven te hebben.

En ook heb ik een heerlijk weekje met Daphne gehad waar we heerlijk gerelaxed hebben en genoten hebben van de Belgische zon.

Na al deze mooie dingen was het zover om me eens volop op Sjanghai te gaan storten en alles voor te gaan bereiden. Zo kwam ik al achter een paar interessante feitjes zoals:

23 miljoen inwoners
En dat de stad heel groot is haha.
Dat het er komende week nog wel 30 graden zal zijn.

Nou dit was het wel voor mijn laatste verslag uit Nederland en wens jullie veel plezier met mijn komende verslagen, foto’s en videos vanuit het zonnige Sjanghai.

Ik ben te volgen op facebook en skypen kan en mag iedereen is alleen maar gezellig

• 24 Augustus 2011 - 07:11

Lucas:

Hoe weet jij nou weer dat het vliegtuig al aan het warmdraaien is en was er wel zon in België? Haha.

Succes pik!

• 24 Augustus 2011 - 08:55

Gilles:

jo Marcel we zullen je in de gaten houden hiero vanuit nederland waarschijnlijk zul je wel heimwee krijgen naar een lekkere koude hollandse klats. vergeet niet die mooie chinese chickies op de foto te zetten hé! hebben wij er ook nog wat aan.

gr

• 24 Augustus 2011 - 10:14

Roy Maarse:

Bedankt voor reacties, en komt zeker goed foto's zul je hierop kunnen vinden of op facebook. houden jullie mij trouwens ook op de hoogte van gebeurtenissen is altijd leuk

• 24 Augustus 2011 - 11:27

Lisanne:

Hee maarse,
    heel veel plezier in china en geniet ervan. Wij zullen jou ook op de hoogte houden.
    x

• 24 Augustus 2011 - 20:32

Andere Lisanne ;-):

Heeeeeel veel plezier in hanky panky Shanghai!! Gaat helemaal geweldig worden! Geniet nog even van je laatste dagje Nederland en dan off to Chinaaaa!! Ga zeker je verhalen volgen! Goede reis en have fun!!!

• 24 Augustus 2011 - 21:21

Cleta/gerard:

hey die Roy.
    goede vlucht en ook daar genieten zoals in werkhoven!!!!!
    wij zullen wel op je moeder passen hahaha
    we gaan je zeker volgen ,gr

• 25 Augustus 2011 - 05:02

Lisa:

Maarse! Morgen is het zover... Hele goede vlucht en have fun!! Maak er een mooie tijd van.. Liefs Lisa

• 26 Augustus 2011 - 06:40

Annet:

He die Roy, als het goed is ben je nu ongeveer in Brussel en gaat je grote avontuur beginnen. Ik wens je en hele goeie reis en maak er een onvergetelijke ervaring van.
    Liefs van je schoonmoeder :)

• 26 Augustus 2011 - 08:03

Ryan:

Hallo Roy,

Goeie reis, geniet ervan. Ging alles goed met Esther en Daphne? Het zal wel rustig worden!!! We skypen wel volgende week !

• 27 Augustus 2011 - 15:18

Je Lieve Mama:

traan buizzen zijn leeg , we hebben noodweer gehad gister van al die tranen.
    Ben benieuwd naar het 1e verslag

• 22 November 2011 - 17:13

Sam H B1 Aurora:

zozo maarse, je staat waarschijnlijk in de spits met Nicolas Anelka die na de winterstop naar Shanghai Shenhua komt! succes man!